Mi ez az egész?

Blog a távcsövem felújításáról, az amatőrcsillagász hobbim újrakezdéséről, meg mindenféléről ami még az eszembe jut.

Távcsöveim

  • Celestron Upclose 10x50w binokulár
  • Bresser 10x50 binokulár
  • Celestron 102/1000 Omni-XLT refraktor
  • Uránia 95/1000 Newton reflektor


Észlelőhelyem
N 46°52'47"
E 18°03'36"
Alt: 122m

Hányan olvasnak? page counter
Hányan olvastak
(2008.06.06. óta)


The next version of Ubuntu is coming soon

A Hold fázisa

A Nap (SOHO)

SOHO Nap kép

Bolida video

2008.03.07. 10:33 | Dharma | Szólj hozzá!

Címkék: video youtube bolida

Amíg nem érkezik meg a távcsövem tükre, meg amúgy is felhős az ég, addig jobb híján nézegetem a YouTube-ot és találtam néhány látványos és valódinak tűnő videót bolidákról. Ugyan rengeteg fake van fent a videómegosztón, de rá lehet akadni egy-egy érdekesebb darabra.






Én életemben mindössze kétszer voltam tanúja ilyen jelenségnek. Egyszer nappali fényben láttam hasonlót egy étteremből kilépve - nem ittam alkoholt :)- egyszer pedig egy éjszakai észlelés alatt. Akkor ugyan háttal álltam, de árnyékot vetettem a ház falán. Mire odafordultam, már csak a kihúnyó meteor halvány nyomát lehetett látni az égen.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://arcadia.blog.hu/api/trackback/id/tr37369581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása